SLAVÍM NAROZENINY MÉ KRÁSNÉ PRÁCE.
V LEDNU 1994 – 2019 JE TO PŘESNĚ 25 LET .
DĚKUJI,VŠEM MÝM VĚRNÝM ZÁKAZNÍKŮM.

KAŽDOU NEDĚLI ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ-

termíny cvičení :14.4 /21.4 velikonoční volno/ 28.4./5.5/12.5 jarní ukončení .

v prostředí zrcadlového sálu, VITAL- Čechovka /ul.Čechova/Břeclav .

Od 19 h. Vstup 80kč

Karimatka není nutná.Všechny kompenzační pomůcky máme k dispozici.Cvičíme bos,vodu s sebou.

Rezervace zatím není nutná .Viz.dole popis co se cvičí.

 

CVIČENÍ SPIRÁLNÍCH TECHNIK S ELASTICKÝM LANEM

Velká tělocvična ZŠ-Na Valtické,vchod z boku budovy. Techniky budou 3 série po 8 lekcích.

*První série začíná v út. 2.10 od 18-19h ,/příchod nutný 17:50/ a dále 9.10/16.10/23.10/

30.10 necvičí se/6.11/13.11/20.11/27.11 končí první blok.Overball na poslední lekci s sebou. OBSAZENO

*Druhá série začíná 8.1.2019 od 18-19h, dále 15.1/22.1/2dále9.1/5.2/12.2 necvičí se//19.2/26.2/ 5.3

končí druhý blok.

 

AKTUÁLNĚ – tvrdou balanční podložku,nutno zakoupit

klik na odkaz : balanční podložka možnost 2

3. série začíná a poslední od 18-19h, dále 19.3/26.3/2.4/9.4/ 16.4 /23.4/

30.4 cvičíme venku ve školní zahradě.

Potřebujete oblečení vhodné k počasí,tenisky,elastické lano,karimatku./Nepotřebujete balanční podložku/

V případě deště bude zvolen náhradní den pro zdravou chůzi s holema.

končí jarní bloky pro začátečníky a pokročilé .

OBSAZENO

KAPACITA /17 účastníků/

Na cvičení potřebujete speciální elastické lano.Dále karimatku,protiskluzové ponožky,pití.

 

POČET BUDE OPĚT LIMITOVÁN,JE NUTNÁ REZERVACE. Stop stav bude zde oznámen u každé série.

700,- za 8.lekcí,na účet 3454487339/0800

kde napíšete do poznámek -cvičení 3- nebo zaplatíte osobně.

POKUD NEMÁTE LANO PŘIPLAŤTE 600,- HROMADNĚ OBJEDNÁM.

Upozornění: Předplatné nelze kombinovat s jinými termíny a je nevratné.

 

Výhřez plotýnky /klik/

spiral

 

Zdravotní cvičení v neděli, bude cíleně zaměřené na harmonizaci pohybového systému se „správným“držení těla a svalovou rovnováhou.

Jaký bude program:
  • metoda Ludmily Mojžíšové – inkontinence nejen. 10cviků vám může změnit život.
Uvolní spazmus svalů pánevního dna a stabilizuje tělo. Pánevní dno, je dnes považováno za jedno z klíčových míst osového orgánu s velkým vlivem na jeho funkci jako celku.
  • kompenzační cvičení s pomůckama ,overball,gymball,hole,balonky….
pro koho je vhodné cvičení? bolesti páteře,hernie disku,artróza kloubů,bolesti kolen,ramen.Zaměříme se na HSS/hluboký stabilizační systém/.
pro koho cvičení není ? pokud očekáváte posilování,běhání,poskakování zde to nenajdete.Cvičení bude tak důsledné, že se bohužel nespotíte.
Věková kategorie a pohlaví nehraje roli.Chci jen zdůraznit, že jsou vítání hlavně muži,protože z praxe vím, že jsou velmi zkrácení a myslí si že cvičení je jen pro ženy! .
Dále pak senioři se nemusí obávat že by cvičení nezvládli.Počet je limitován max. 15 osob.

Vložila jsem zde poučné odkazy . Zdravá páteř je pro nás velmi důležitá.

AŽ ZTRATÍME DOKONALOU FUNKCI PÁTEŘE A PŘESTANE POSLOUCHAT UVĚDOMÍME SI, ŽE JE NĚCO ŠPATNĚ.

OPERACE NENÍ VŽDY TO NEJLEPŠÍ ŘEŠENÍ ,PODSTUPUJETE VELKÁ RIZIKA.

CVIČENÍ JE SKVĚLÉ ŘEŠENÍ, JEN MUSÍTE KONZULTOVAT PROVÁDĚNÍ CVIKŮ.POKUD CVIČÍTE ŠPATNĚ,ŘEKNETE, ŽE VÁM CVIČENÍ NEPOMÁHÁ.

klik : Diagnóza TV – Vertebrogenní poruchy

 

 

 

 

 

 

sdílejte ji se mnou


youtube