¿ Připomínka aktuální:

ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ PRO VEŘEJNOST

každou NEDĚLI od 7.10.2018 od 19-20h.

SQUASH RELAX SPORT -ZRCADLOVÝ SÁL V POŠTORNÉ.

UPOZORNĚNÍ: v neděli 4.11 CVIČENÍ NENÍ !

Momentálně není nutné se objednávat,čas ukáže naplnění kapacity a budete informovaní zde na stránkách zda-li je nutná rezervace.

Aktuálně : na spirální tchniky si prosím vezměte overball na 4 lekci /23.10 /a poslední/27.11/.

CVIČENÍ SPIRÁLNÍCH TECHNIK S ELASTICKÝM LANEM BUDE OD 2. ŘÍJNA 2018.

Spirální techniky budou každé úterý,kromě prázdnin které se budou aktualizovat že cvičení není.

Velká tělocvična ZŠ-Na Valtické,vchod z boku budovy. Techniky budou 3 série po 8 lekcích.

 

*První série začíná v út. 2.10 od 18-19h ,/příchod nutný 17:50/ a dále 9.10/16.10/23.10/30.10 necvičí se/6.11/13.11/20.11/27.11 končí první blok.

Na 4 lekci/23.10/ a poslední lekci prosím vezměte sebou overball/malý balon/.

OBSAZENO

 

*Druhá série začíná 8.1.2019 od 18-19h, dále 15.1/22.1/29.1/5.2/12.2 necvičí se//19.2/26.2/5.3 končí druhý blok.

REZERVACE 4

KAPACITA / 15 účastníků/ uzavírka do 30.listopadu 2018

 

*Třetí série začíná a poslední 12.3 od 18-19h, dále 19.3/26.3/2.4/9.4/16.4/23.4/30.4 končí jarní bloky pro začátečníky a pokročilé .

REZERVACE O

KAPACITA /15 účastníků/

Na cvičení potřebujete speciální elastické lano /většinou hromadně objednávám,pokud nemáte/.Dále karimatku,protiskluzové ponožky,pití.

 

POČET BUDE OPĚT LIMITOVÁN,JE NUTNÁ REZERVACE. Stop stav bude zde oznámen u každé série.

REZERVACE PROBÍHÁ PO ZAPLACENÍ 700,- za 8.lekcí,na účet 3454487339/0800 ,kde napíšete do poznámek -cvičení 1- nebo zaplatíte osobně.

Upozornění: Předplatné nelze kombinovat s jinými termíny a je nevratné.

 

 

⇒ ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ PRO VEŘEJNOST.

Jednorázové vstupy.

Squasch centrum ,sportovní hala Poštorná v neděli od 7.října 2018.

Každou neděli 60min. od 19h až do odvolání.Zase jen podzim 2018 a jaro 2019.

Vstup 80kč osoba zaplatí u recepce.

Změny jsou vyhrazeny.

Cvičení bude cíleně zaměřené na harmonizaci pohybového systému se „správným“držení těla a svalovou rovnováhou.

Jaký bude program:

  • Fasciální tréning – nebo-li pojivová tkáň, prochází celým tělem,která obklopuje svaly podporuje je a udržuje jejich mobilitu.

Když jsou fascie flexibilní a silné,chrání svaly před poraněním.

  • metoda Ludmily Mojžíšové – inkontinence nejen. 10cviků vám může změnit život.

Uvolní spazmus svalů pánevního dna a stabilizuje tělo. Pánevní dno, je dnes považováno za jedno z klíčových míst osového orgánu s velkým vlivem na jeho funkci jako celku.

  • kompenzační cvičení s pomůckama ,overball,gymball,hole,balonky….

pro koho je vhodné cvičení? bolesti páteře,hernie disku,artróza kloubů,bolesti kolen,ramen.Zaměříme se na HSS/hluboký stabilizační systém/.

pro koho cvičení není ? pokud očekáváte posilování,běhání,poskakování zde to nenajdete.Cvičení bude tak důsledné, že se bohužel nespotíte.

Věková kategorie a pohlaví nehraje roli.Chci jen zdůraznit, že jsou vítání hlavně muži,protože z praxe vím, že jsou velmi zkrácení a myslí si že cvičení je jen pro ženy! .

Dále pak senioři se nemusí obávat že by cvičení nezvládli.Počet je limitován max. 15 osob.

Vložila jsem zde poučné odkazy . Zdravá páteř je pro nás velmi důležitá.

AŽ ZTRATÍME DOKONALOU FUNKCI PÁTEŘE A PŘESTANE POSLOUCHAT UVĚDOMÍME SI, ŽE JE NĚCO ŠPATNĚ.

OPERACE NENÍ VŽDY TO NEJLEPŠÍ ŘEŠENÍ ,PODSTUPUJETE VELKÁ RIZIKA.

CVIČENÍ JE SKVĚLÉ ŘEŠENÍ, JEN MUSÍTE KONZULTOVAT PROVÁDĚNÍ CVIKŮ.POKUD CVIČÍTE ŠPATNĚ,ŘEKNETE, ŽE VÁM CVIČENÍ NEPOMÁHÁ.

klik : Diagnóza TV – Vertebrogenní poruchy

 

 

 

 

 

 

sdílejte ji se mnou


youtube